josefinistas

Här på min blogg kommer du få se massa positiva inlägg om träning, mode, mitt liv och massa mer!

SO GLAM

Publicerad 2016-02-01 16:54:39 i Allmänt,

Alltså ser ni mina naglar? De är så glam tycker jag! 
Jag började såklart med ett baslack så inte naglarna blir missfärgade. Sen gjorde jag en franskmanikyr med vitt nagellack och efter det målade jag ett lager med mitt silverglittriga nagellack. Jag tror jag gjorde två eller tre lager till utav det glittriga nagellack, och som avslut målade jag vanligt genomskinligt lack på. Jag drömmer om att någon gång gå på en kurs om hur man gör gelénaglar, så jag skulle kunna utbilda mig i det. Skulle vara så kul att kunna göra riktigt snygga naglar! 
Men har ni läst boken "Säker stil" av Ebba von Sydow och Emilia de Poret? Så bra och intressant är den! Älskar verkligen böcker om mode och klädstil, för tycker det är så intressant att läsa om. Tycker ni att det är att kopiera någons stil om man läser dessa böcker? För jag vet att många tycker så. Jag tycker i alla fall inte så, för mig är det bara insperation att få ta del av andras stiltips och erfarenhet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en värmländsk tjej på 16 vårar som drömmer om att nån gång göra bröllopsklänningar. Jag går just nu 1an på gymnasiet men på fritiden syr och tränar jag. Mitt motto är att gå sin egen väg och göra så att varje dag räknas.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela