josefinistas

Här på min blogg kommer du få se massa positiva inlägg om träning, mode, mitt liv och massa mer!

ETT STEG NÄRMARE DRÖMMEN

Publicerad 2016-02-01 20:52:15 i Allmänt,

Fick världens finaste överraskning av darlingen idag! Han ringde idag och började med att säga "...lova att du inte blir arg nu...". Det visade sig att världens bästa kille hade bokat en handledarkurs till mig för att kunna börja övningsköra! Hur gulligt av honom?! Blev såklart jätteglad eftersom jag har velat övningsköra ända sedan min syster började för typ 8år sen. Så nu är man ett steg närmare drömmen att få köra en egen bil! Tänk att ha en egen liten mini cooper att köra runt i, heheh. En vit skulle vara rena rama drömmen!
Resten utav dagen har gått superfort, och har hunnit med massa pyssel som ni kommer få se om några veckor! Orkar med så mycket mer nu än innan min sockerfria månad, så känns så kul att jag tog tjuren vid hornen och faktiskt uteslöt allt tillsatt socker. Inte alltid så lätt när rumskompisen sitter bredvid och äter massa godis och kakor, hahah. 
Imorgon har jag tänkt börja på min målning på allvar. Vill verkligen att den ska bli bra! Och har även tänkt att sy lite till modevisningen som äger rum i slutet på april, som ALLA måste komma på! 
xoxox
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en värmländsk tjej på 16 vårar som drömmer om att nån gång göra bröllopsklänningar. Jag går just nu 1an på gymnasiet men på fritiden syr och tränar jag. Mitt motto är att gå sin egen väg och göra så att varje dag räknas.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela