josefinistas

Här på min blogg kommer du få se massa positiva inlägg om träning, mode, mitt liv och massa mer!

ESTET-LIV

Publicerad 2016-02-02 13:34:42 i Allmänt,

Imorse hade jag världens bästa morgon. Vaknade halv sju helt självmant och var superpigg, och har sovit jättebra hela natten! Kändes skönt att för en gång skull få vakna utan klockan, vaknar alltid med värsta paniken när min klocka går igång. Det värsta jag vet på morgonen är egentligen det hemska ljudet av klockan som gör mig helt panikslagen på morgonen, och när folk säger godmorgon till mig, hahah. Jag blir alltid superarg och irriterad när någon säger det på morgonen eftersom enligt mig så finns det ingen god morgon, hahah. Nu låter jag himla negativ och det är väl inte helt sant att alla mornar är dåliga, men klockan gör alltid mornarna hemska och då blir hela dagen dålig. I alla fall så var denna morgon den första på jättelänge som jag faktiskt tyckte var en god morgon. 
Vad som gjorde dagen ännu bättre var att jag slutade 11.40 idag! Underbart tycker jag så resten av dagen ska jag bara göra massa läxor och sitta i bilden och måla och sy lite till modevisningen i textilsalen. Är så sjukt glad att jag valde den här linjen eftersom jag får göra det jag tycker bäst om. Att måla/rita och såklart att sy. 
Just nu försöker jag att hinna med att sy så mycket som möjligt eftersom modevisningen är i slutet på april, och närmar sig med stormsteg. Modevisningen är 3ornas gymnasiearbete och det är dem som bestämmer tema och har hand om hela modevisningen. Om någon skulle vilja sponsra med lite pengar så får man gärna höra av er till mig, så vi får en riktigt awesome modevisning! Och för er som inte fattar vad det är jag pratar om så får ni in och gilla och läsa "What A Wonderful Word 2016" på Facebook!
Lite bilder på våran bildsal och en massa arbeten. Här tillbringar jag en stor del av min vakna tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en värmländsk tjej på 16 vårar som drömmer om att nån gång göra bröllopsklänningar. Jag går just nu 1an på gymnasiet men på fritiden syr och tränar jag. Mitt motto är att gå sin egen väg och göra så att varje dag räknas.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela