josefinistas

Här på min blogg kommer du få se massa positiva inlägg om träning, mode, mitt liv och massa mer!

DREAMS AND GOALS

Publicerad 2016-02-03 07:00:00 i Allmänt,

Vet ni vad jag gör när jag har tråkigt? Eller när jag har tid över ibland? Då sitter jag och kollar på inredningsinspo på pinterest! Skulle vara så himla kul att få ha ett eget ställe att inreda, typ en liten etta eller tvåa. Så idag hittade jag några söta idéer för små lägenheter, och jag dör av längtan efter att få ett eget ställe. Eller efter gymnasiet, ett ställe tillsammans med min Isaac. Jag älskar när det är ljust och fräscht i lägenheten, och väldigt neutrala färger. Tycker det ser så classy ut då, hahah. Och jag skulle vilja ha en massa växter, fast först måste jag nog lära mig att hålla en växt levande i mer än en vecka! Har verkligen inte gröna fingrar, men en kaktus kan ju inte vara så svår att ta hand om?! Min stora dröm är att ha ett riktigt fint och stort kök en dag och ett superfint badrum med ett stort badkar och en separat dusch. Och om man jobbar och sparar mycket kanske det nån gång blir sant, men inte än i alla fall. 
I 2an tänker jag eventuellt ha en lägenhet här i Båstad. Skulle vara så skönt att få ha ett eget ställe som inte är på skolan. Det blir ju ganska intensivt att bo här jämt, så hoppas på att kunna hitta en lägenhet. Om någon vet en lägenhet i Båstad som blir ledig i slutet på sommaren, kan hen gärna höra av sig till mig?! 
Xoxo
Inspo från Pinterest <3

Kommentarer

Postat av: Emma-Merakibeauty.se

Publicerad 2016-02-03 08:38:23

åh inspiration! jag är så sugen på flytta! :)

Svar: Ja verkligen! :D
Josefin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en värmländsk tjej på 16 vårar som drömmer om att nån gång göra bröllopsklänningar. Jag går just nu 1an på gymnasiet men på fritiden syr och tränar jag. Mitt motto är att gå sin egen väg och göra så att varje dag räknas.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela