josefinistas

Här på min blogg kommer du få se massa positiva inlägg om träning, mode, mitt liv och massa mer!

BUNS & BURNS

Publicerad 2016-02-04 20:44:49 i Allmänt,

Torsdagen avklarad och imorgon är det äntligen fredag! Skönt att få sluta 12.50 imorgon så jag hinner städa rummet ordentligt innan min plugghelg börjar. Har varit så lat så jag bara skjutit upp mina läxor hela tiden (kalla mig dum i huvudet) så nu har jag typ 30 läxor att göra, hahah. Men nu behöver jag inte gymma i helgen i alla fall, för dum som jag var slog jag vad med darlingen att jag kunde göra fler armhävningar än honom. Så vi skickade videos till varandra när vi gjorde armhävningar som en tävling. Så den som hade gjort flest armhävningar innan klockan 20.00 vann, och tyvärr så vann Isaac med knapp marginal. Jag gjorde 100st armhävningar innan jag praktiskt taget dog, och Isaac gjorde 135st. Mina armar skakade sönder det sista, så märker att jag verkligen behöver komma igång med träningen! Men efter att jag fått i mig lite mat så lever jag igen, hahah. Resten av kvällen ska jag bara chilla och planera ihop en ny basgarderob jag vill köpa när jag har pengar. Tänker mig lite mer skjortor och jeans, eftersom mina jeans snart faller sönder.
Note to self : slå aldrig vad om armhävningar, om du inte ens kan göra en enda på tå. 
 
Ser ni världens sötaste systerson i ramen eller? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en värmländsk tjej på 16 vårar som drömmer om att nån gång göra bröllopsklänningar. Jag går just nu 1an på gymnasiet men på fritiden syr och tränar jag. Mitt motto är att gå sin egen väg och göra så att varje dag räknas.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela