josefinistas

Här på min blogg kommer du få se massa positiva inlägg om träning, mode, mitt liv och massa mer!

3 OF 2015

Publicerad 2016-02-05 06:01:00 i Allmänt,

Jag firade min 16årsdag på bästa sätt, tillsammans med några av mina favoriter i världen. Bara jag, Emma, Isaac, mamma och mormor. Ett utav de bästa minnena jag har, att ha mina närmsta på en middag hos mormor där vi bara umgicks hela dagen. Är så sjukt glad att jag har Emma och Isaac i mitt liv <3 dessa två är de mest normala korten vi tog utav typ 200 och också några av mina absoluta favoritfoton. 
Alla borde få ha en varsin Emma och Isaac i sina liv <3
 
En dag när jag och mina kompisar skulle ha en tjejmiddag tänkte vi grilla. Nackdelen var att vi inte kunde med grillen, det regnade och vi hade egentligen inte grillat så många gånger i våra liv. Men vi kämpade i nästan 3timmar med att få igång grillen och tillslut fick vi några svarta kycklingbitar på tallriken som smakade ren tändvätska. Älskade den dagen och har sällan skrattat så mycket som jag gjorde den dagen, för shit vad kul vi hade. Minns även att vi inte ens fick igång grillen själva, utan vi fick ringa min kompis bröder, hahah. I alla fall saknar jag den dagen så sjukligt!
 
 
Nästa minne är Isaacs studentbal som jag följde med på. Fick reda på typ 2 veckor innan balen att jag skulle med dit, så fick bara beställa första bästa klänning, be min syster göra ögonfransarna på mig och sen fixa resten själv. Var så himla nervös när jag var påväg dit, för jag antog att de flesta på balen var över 18år, dvs så skulle de tycka jag var skitliten. Men hela kvällen blev jättelyckad och till min lycka så jobbade min bästis mamma på hotellet (där balen ägde rum) den kvällen, så hon kunde viska till mig hur man skulle äta bruchettan, hahah. 
Ska förresten sälja min balklänning, så om någon är sugen på den, hör av dig till mig :)

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en värmländsk tjej på 16 vårar som drömmer om att nån gång göra bröllopsklänningar. Jag går just nu 1an på gymnasiet men på fritiden syr och tränar jag. Mitt motto är att gå sin egen väg och göra så att varje dag räknas.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela